Wednesday 18 May 2011

Private Number!!

http://Life as amiyrarazia.blogspot.com

Semalam ade lah sorang hamba ALLAH ni mungkin dah xde kerja agaknya, boleh pulak main misscall2 dekat phone aku!! Yang menjadi persoalannya sekarang ni entah dari mana entah dia dapat no.phone aku?? Aku pun "heran" memikirkannye!! Belum puas hati lagi agaknya miscall phone aku dari "Maghrib" sampai lah ke "Subuh", boleh pulak hamba ALLAH tu hantar mesej untuk maki-maki aku.. Agaknye apalah yang aku dah buat kat hamba ALLAH tu sampai dia hantar mesej maki-maki aku?? 

Macam ni lah rupanya mesej yang dihantar oleh hamba ALLAh tu untuk memaki aku :-

"WEI BETINA KO NI MEMANG TAK BOLEH TENGOK ORANG SENANG SIKIT EK?? NAPE KO MESTI NAK KACAU AKU DENGAN MR.F....?? SEDAR LA DIRI KO TU SIKIT!! TAK PADAN DENGAN SAKIT!! TAK PADAN DENGAN SAKIT TAPI ADA HATI NAK KACAU HUBUNGAN AKU DENGAN MR.F...!! DAH TAU KO TU ADA PENYAKIT TAK PAYAHLA SIBUK2 NAK MENGGEDIK DENGAN MR.F...!! KO TAU TAK, KO TU TUNGGU MASA NAK MATI JE MASIH ADA HATI NAK MENGGATAL... TAK TAU MALU EK?? TAK PAYAH SIBUK2 NAK MENGGATAL DENGAN BF AKU KO PERGI BUAT AMAL IBADATKAN  BAGUS!! KO KAN SAKIT TUNGGU MASA NAK MAMPOS JE... SATU LAGI KO INGAT MR.F.... TU SAYANG KO KER BETINA?? DIA COUPLE DENGAN KO SEBAB KESIAN AND DIA NAK DUIT KO JELAH !! BETINA BODOH....

Apalah agaknya ek salah aku dekat hamba ALLAh tu kan?? Kenal pun tidak tetiba je hamba ALLAH tu nak sound-sound aku macam tu.. Apa kes?? Jangan-jangan hamba ALLAh yang sound aku tu perempuan yang ada scandal dengan Mr.F... kot?? If betul lah hamba ALLAH tu perempuan yang ada scandal dengan Mr.F... pehal nak sound aku, sekarang ni siapa yang rampas siapa?? PLEASE LA GURL KAU TU KOT YANG JADI PERAMPAS, PEHAL NAK SOUND-SOUND AKU PULAK?? KALAU KAU NAK SANGAT MR.F...TU AMBIK LAH INGAT AKU "HERAN"??

Yang paling aku rasa macam tak boleh "Blah" and yang membuatkan aku rasa macam this girl tersangat-sangat lah "Idiot" sebab "PRIVATE NUMBER"!! Korang mesti "heran" apa kena mengena "PRIVATE NUMBER" dengan entry aku ni kan?? Actually hamba ALLAh tu dah miscall phone aku pakai "PRIVATE NUMBER".. Agaknya credit phone dia dah abiz kot sebab asyik kena telan dengan aku punye "VOICE MAIL" boleh pula dia mintak aku call dia semula!! Tak ke "Idiot" namanya tu?? Dah nama pun "PRIVATE NUMBER" memang sah-sah la tak boleh nak call semula... Entah apa-apa entah!! Ada juga ek manusia sengal macam ni!!

P/s :- Entry ni dari blog lama aku http://life as amieyrarazia.blogspot.com..tapi aku dah edit sikit bahasa aku!!
semua pasal xboleh nak sign in blog lama lah ni..tu pasal aku buat blog yang baru!!
Ha satu lagi Mr.F... dalam story kat atas tu "Bukan Nama Sebenar"!!

No comments:

Post a Comment