Wednesday, 25 May 2011

"MisLegored"

Mesti korang tertanya-tanyakan macam manalah agaknya rupa "MisLegored" yang sering aku sebutkan dalam kebanyakan entry-entry aku?? 
Ha sekarang ni aku nak tunjukkan "MisLegored" aku!!
Merupakan teman terbaik aku yang setia menemani tak kira kemana sahaja destinasi yang ingin ku tuju..
"MisLegored" hasil dari gaji pertama aku bekerja di UiTM.. Baru je 5 bulan aku ambil "MisLegored" ni menjadi pendamping dan peneman aku tak kira dalam apa jua keaadaan.. Tapi walaupun baru 5 bulan dah macam-macam benda yang aku lalui dengan "MisLegored" ni... 
Thanks "MisLegored" coz U always been there for me!! 

Ini ialah "MisLegored" teman terbaikku sepanjang hayat...



P/s : Kantoi sebab "P" tak habiz tempoh lagi!! Huhu...

No comments:

Post a Comment