Thursday 12 May 2011

Masih Dalam Siasatan!!

http://Life As Amieyrarazia.blogspot.com

Sekarang ni aku masih lagi sedang menjalankan siasatan berkenaan dengan kes "KECURANGAN DAN PEMBOHONGAN" si dia!! Baru-baru ni aku ada dapat information dari one of my best friends, yang mana kawan aku tu ada ternampak si dia naik moto dengan perempuan.. Macam biasalah aku tak percaya sehingga lah satu hari tu aku sendiri ternampak si dia "MEMBONCENG" perempuan yang pernah diperkatakan oleh best friends aku tu.. Time tu xpayah nak cakap la memang hancur gila hati aku bila tengok orang kesayangan naik moto dengan perempuan lain!! So aku decide untuk follow dia dari belakang dengan menggunakan teman terbaik aku yang diberi nama "MissLegored".. Thanks to "MissLegored" coz lau xde dia sampai bila-bila pun aku xdapat nak kemana-mana..

Berbalik pada cerita "Follow memollow" tu tadi si dia langsung tak perasan yang aku ni dok follow dia dari belakang!! Mungkin tengah syok sangat kot kena "BONCENG" perempuan tu sampai aku pun dia dah tak perasan.. Naik berbulu biji mata aku ni nengok perempuan tu!! Bukan main gatal lagi.. Tergedik sana tergedik sini macam orang tak pernah naik moto!! Aku sendiri pun tak sanggup nak uat macam tu...

Sampai hati dia buat aku macam ni.. Setelah 4 tahun lebih kitorang bersama!! Aku tak marah kalau dia nak berkawan dengan perempuan lain and aku tak akan  marah kalau dia nak keluar dengan perempuan lain tapi "TOLONG JANGAN TIPU AKU"!! If dia cakap jujur aku tak kan marah.. Ni tak dah la menipu aku, lepas tu aku bagi dia masa untuk explain apa yang jadi dekat aku tapi "HAMPEH" langsung tak ada.. Bila aku tanya dia boleh pulak tak mengaku yang dia "BONCENG" perempuan tu!! Kat situ je dah boleh nampak "PEMBOHONGAN" dia... Tak pe kau  teruskanlah dengan "PEMBOHONGAN" kau tu.. Aku nak tengok sejauh mana tahap permainan kau!! Once siasatan aku dah complete nanti, time tu barulah kau akan sedar dan  tahu "Langit tu tinggi ke rendah".. Ingat ni "Sekali aku dah benci selama-lamanya aku akan benci"!! 


No comments:

Post a Comment